Jag.

Jag känner att jag måste säga det här, för att rättfärdiga folks sätt att se på mig.
Många tror att jag är ganska ytligt och stereotypisk, just för att jag ofta skriver om mig själv, utseende o.s.v här i bloggen.
Men jag är varken stereotypisk eller ytlig, och det står jag för.
Jag vill bara inte dela med mig av mina tankar, och min syn på den hemska värld våran planet har blivit till någon som inte tar det på lika stort allvar som jag gör.
Om du vill veta vem jag är, och hur jag tänker, hur mitt inre fungerar, så se djupt in i mina ögon, så får du reda på det.
För ögonen är själens spegel.

Kommentarer
Postat av: D.Dede

Tack gumz! =D yee, de finns ingen mening i att dricka, det är inmatad stereotyp handling =D men jag tänker längre =D så alkohol cant catch A D ! =D

Hugz!



Kärlek

- D.

2010-01-18 @ 10:56:28
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Sabina ♥

Ja precis! ♥

2010-01-18 @ 16:54:35
URL: http://sabinawrme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0