Relaxing..

Sorry för dålig uppdatering, varken haft tid eller lust! :)
Sitter just nu och chillar medhärlig musik - walking in memphis - och mumsig choklad! Känner mig så duktig efter att ha pluggat både matte och no ikväll. Imorrn är det låång dag i skolan, usch, känner mig så himla trött, inte taggad på att spendera hela dagen med studier, jihoo. -.-
Jag blev iaf lite gladare idag när jag märkte att jag fortfarande är väldigt brun sen i somras, hihi! ^^
Blek som en vampyr i ansiktet däremot, men men. :)
Aja ska gå och fixa lite åt mina små gnagarpellar, ses sötisar!

Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Hej! :) Tack så mycket!

Ja, det skulle jag kanske kunna göra!

Fast det skulle nog ta ganska lång tid att göra, eftersom det tar ungefär 3-4 timmar att göra en bild, men vi får se hur jag gör! ;)



Kram!

2010-01-22 @ 17:34:40
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0