Trött!

Hello!
Usch vad jag känner mig trött, jag måste verkligen vända tbx dygnet snart. Som det är just nu är jag uppe halva natten och sover bort dagen, så ska det inte vara! Idag ska jag försöka ägna dagen åt lite vettigare saker än typ spela Mario Cart med kompisar och se film, hehe!
Men tydligen ska vi få besök strax, så det blir på med någe jeans och en blixtvisit till spegeln nudå!

Puss ♥


P.S! Är det någon som vet hur man får in hela "blogg-layouten" så att säga till mitten? Just nu är den ju till vänster, skulle vara jättegulligt om nån hjälpte mig få den till mitten! Kram!


                


Kommentarer
Postat av: Issa

Det ända tipset jag kan ge är att ta en annan stilmall som är i mitten och göra om allting utifrån den :P

2010-01-06 @ 18:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0